استفاده از ام دی اف ضد خش به عنوان مشخصات میت در قبرستان ها

ام دی اف ضد خش باید در موارد زیر استفاده شود، وقتی می خواهید در آینده رنگ مبلمان را تغییر دهید، استفاده از ام دی اف راحت تر است. این امر به این دلیل است که بر خلاف ملامین، ام دی اف فقط یک رنگ است، بنابراین می توان آن را مانند چوب سنتی، با سنباده زدن، رنگ آمیزی و یا حتی لاک زدن، کار کرد.
همچنین زمانی که به دنبال سبکی بیشتر در مقایسه با چوب هستید باید از آن استفاده کنید. اگرچه ام دی اف سبک نیست، اما سبک تر از تخته های چوبی معمولی است.
فاکتور مهم دیگری که باید برجسته شود، زمانی است که می خواهید طراحی مبلمان دارای رویه خمیده باشد. از آنجایی که مواد ام دی اف در کناره های تخته به اندازه کافی سفت نیست، می توان گرما و فشار را ایجاد کرد تا اشکال جدیدی ایجاد کند.
ملامینه در مقابل ام دی اف
اکنون که مزایای هر یک آشکار شده است، می بینیم که هر دو مواد عالی با دوام بالا، مقاومت، کار آسان، با پرداخت خوب و قیمت راحت هستند. بنابراین، استفاده از اینها به نیازها و سبکی بستگی دارد که هر کدام می خواهند به مبلمان ارائه دهند.

ام دی اف

به همین دلیل، ما در پرومارت کاتالوگ گسترده ای از ملامینه و ام دی اف را ارائه می دهیم تا بتوانید یکی از بهترین ها را متناسب با سبک خانه خود انتخاب کنید.

کاربرد فینیش ها. MDF ماده ای با سطح صاف است که برای اعمال انواع پرداخت ها ایده آل است. نئوپان خشن است و نتیجه پس از سنباده زدن خوب نیست. بنابراین اگر قصد لاک زدن، رنگ کردن یا لاک زدن را داریم، تنها گزینه ام دی اف است.

تخته های ام دی اف و نئوپان محصولات جایگزین هستند. یعنی عملا کاربردهای یکسانی دارند. به همین دلیل، معمولا تعجب می‌کنیم که بسته به کاربری که قرار است از آن استفاده شود، کدام گزینه بهتر است.