واکس کفش میتواند عمر کفش شما را بالا ببرد

واکس چرم گلشاد مدرن در حالی که تعدادی از محصولات قدیمی نگهدارنده چرم وجود داشت (از جمله برند ایرلندی پانچ، که برای اولین بار در سال 1851 ساخته شد، و مارک آلمانی، Erdal، که در سال 1901 به فروش رفت)، اولین جلا کفشی که شبیه انواع مدرن بود (در درجه اول هدف قرار گرفت.

در القای درخشش) کیوی بود ویلیام رمزی و همیلتون مک‌کلان مهاجران اسکاتلندی در سال 1904 در یک کارخانه کوچک در ملبورن استرالیا شروع به ساختن «جلیقه چکمه» کردند فرمول آنها m بود و بهبود چشمگیر نسبت به برندهای قبلی چرم کفش را حفظ کرد، آن را درخشید و رنگ را بازیابی کرد.

زمانی که Kiwi Dark Tan در سال 1908 منتشر شد، دارای موادی بود که انعطاف و مقاومت در برابر آب را افزایش می‌داد و واکس چرم اشبالت بوت ساخت استرالیا در آن زمان بهترین در جهان در نظر گرفته شد.

واکس

مشکی و طیفی از رنگ های پولیش در دسترس قرار گرفت و صادرات به بریتانیا، اروپای قاره ای و نیوزیلند آغاز شد.

او نام جلا دهنده کفش را از کیوی، پرنده ملی نیوزلند، نامگذاری کرد.

همسر رمزی، آنی الیزابت میک رمزی، اهل اومارو، نیوزلند بود و پیشنهاد شده است که در زمانی که نمادهای متعددی با نیوزلند ارتباط ضعیفی داشتند، گسترش نهایی واکس کیف چرم کیوی در سراسر جهان جذابیت محبوب کیوی را افزایش داد و آن را به قیمت سایرین تبلیغ کرد.

یک برند رقیب واکس چرم مشهد در سال‌های اولیه Cobra Boot Polish مستقر در سیدنی بود و کبرا برای یک سری تبلیغات کارتونی در بولتن سیدنی، که از سال 1909 شروع شد، با استفاده از شخصیتی به نام «چاندر لو آکیم فو» مورد توجه قرار گرفت.

(کلمه chunder به معنای “استفراغ کردن” احتمالاً از زبان عامیانه قافیه Chander Loo و spew سرچشمه گرفته است.)

  • منابع:
    1. Shoe polish
  • تبلیغات:
    1. لباس کار ایمنی که باعث نجات یک کارگر از سقوط شد
    2. ورزشکاری که با مصرف خوراک دام در باشگاه دچار مسمومیت حاد شد!
    3. دعوای پوتین با بایدن بر سر مداد رنگی در کریسمس
    4. راهکاری برای رهایی از فقر جهانی!