کلوچه نادری شکلاتی موجب مرگ ملکه انگلیس شد

کلوچه نادری شکلاتی لذیذ همیشه برای دسر ساخته نمی شوند. مافین های صبحانه را می توان با دستور غذای لذیذ نیز تهیه کرد و انواع مختلفی نیز وجود دارد. Panecillos سبوس لذیذ یا جو دوسر را می توان با میوه تهیه کرد یا با پانسمان عسل پر می شود. بسیاری از کلوچه های صبحانه نیز با خرده ها ساخته می شوند. Magdalens برای صبحانه لذیذ با دارچین می تواند شامل کشمش و جوز هندی باشد.

کسانی که کلوچه های وگان ، ارگانیک یا گلوتن را ترجیح می دهند می توانند این گونه ها را در فروشگاه های تخصصی و نانوایی ها پیدا کنند. کلوچه های ارگانیک به طور معمول با میوه های ارگانیک مانند زغال اخته ، توت فرنگی و موز ساخته می شوند. اگرچه بسیاری از دستور العمل ها به استفاده از کره یا مارگارین نیاز دارند ، می توان روغن نباتی را هنگام تهیه کلوچه وگان جایگزین کرد. افراد مبتلا به عدم تحمل گندم اغلب کلوچه های بدون گلوتن را که در فروشگاه های شیرینی لذیذ فروخته می شوند ، ترجیح می دهند. برخی از گونه ها به جای آرد گندم با برنج انتگرال ساخته می شوند.

بسیاری از انواع مافین های لذیذ یا خاص اندازه جامبو هستند. این موارد ممکن است شامل انواع مختلف طعم میوه یا شکلات و همچنین کلوچه برای شام باشد. طعم دهنده های لذیذ مانند کیک کره مهره یا هویج برخی از انواع کلوچه های غیرمعمول Jumbo هستند.

کلوچه نادری شکلاتی

کلوچه خانگی و اسفنجی ، دستور العمل سنتی
ما واقعاً می خواستیم دستور العمل Magdalenas خود را منتشر کنیم ، آنها در حال حاضر برای یک صبحانه یا میان وعده مناسب هستند ، اما مهمتر از همه این که بتوانیم برخی از آب نبات های خانگی را حمل کنیم ، زیرا به لطف قالب فردی آنها ، آنها برای روزهای پیک نیک ، گشت و گذار ، ساحل مناسب هستند. .. شما می توانید آنها را به همه جا ببرید.

ما قصد داریم توضیح دهیم که چگونه کلوچه های خانگی و اسفنجی با کلاسیک ترین و سنتی ترین دستور العمل ، که شامل روغن زیتون فوق العاده باکره و بقیه مواد تشکیل دهنده است ، همیشه ساده و اساسی ، مانند آرد ، تخم مرغ ، شیر ، شکر و لمس است. از لیمو ، بسیار عالی است. خواهید دید که آنها با پوسته ترد خود روی سطح باقی مانده اند ، اما در داخل آنها اسفنجی و مرطوب ، عالی هستند!

حقیقت این است که من کلوچه یا هر چیز مشابهی با کمبود خانواده کافی رزرو نکرده ام. برای تهیه کلوچه ، ما دو گزینه داریم. موردی که من در این دستور العمل از آن استفاده کرده ام کپسول های کاغذی و یک قالب سفت و سخت است که مانع از باز شدن کپسول ها به طرفین با وزن خمیر و تغییر شکل می شود ، اما شما همچنین می توانید از کپسول های سیلیکون قابل استفاده مجدد استفاده کنید ، هر دو سیستم نتیجه بسیار خوبی دارند و مافین ها بسیار “کپت” عجیب و غریب خود را به دست می آورند.