پیدا شدن کیف چرمی دیپلمات در جنگل های آمازون

کیف چرمی دیپلمات یکی از اکسسوری هایی است که خانم ها و بیشتر آقایان ترجیح می دهند. آنها را می توان در لباس روزانه ضروری دانست، حتی اگر تا حدودی غیر رسمی باشد. انواع کیف ها با توجه به سبک، طرح، رنگ، جنس و شکل آن ها بسیار متنوع است که بستگی به کاربرد و مناسبت دارد.

بیایید انواع مختلف را مرور کنیم، بیایید شروع کنیم!

1.کیف پاکت
این یک کیف دستی یا کلاچ است، اما دارای یک فلپ به عنوان بسته، شبیه به یک پاکت است.

این کیف دستی کلاسیک است، اگرچه می‌توانیم به اصطلاح پاکت را نیز در نظر بگیریم که در طول سال‌ها هم شرکت‌های لوکس و هم کم‌هزینه آن را دوباره اختراع کرده‌اند. تحولی که از اندازه آن در یک نسخه مینی یا XL تا پایان آن، عموماً در چرم، را شامل می شود. فرم؛ چاپ؛ جزئیات یا برنامه های کاربردی این قطعه عالی برای زمانی است که قرار ملاقات رسمی تری دارید. چه یک جلسه کاری باشد، چه بعد از کار و چه برای قرار دادن آخرین لمس در ظاهر مهمانی.

کیف
این یک کیف دستی است، اما با اندازه کوچکتر و به طور کلی بدون بند یا بند برای آویزان کردن آن، بنابراین آنها را در دست “در آغوش گرفته” حمل می کنند. آنهایی که شکل مستطیل دارند بسیار رایج هستند، به همین دلیل به کیف های پاکتی نیز معروف هستند.

مدتی پیش آنها را برای شب رزرو می کردند و به همین دلیل بیشتر با مواد براق ساخته می شدند و اندازه های بسیار کوچکی داشتند. اما در این زمان در تعداد بی نهایت متریال و اندازه ساخته می شوند و در روز نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی اصلی آن بند بلند آن است که به آن اجازه می دهد از شانه آویزان شود یا در سراسر بدن حمل شود. سایز آن معمولا متوسط ​​است و به لطف طراحی مدرن، ظریف و کاربردی آن یکی از محبوب ترین کیف ها است.

ویژگی بارز این کیف یک بند بلند است که به دختران اجازه می دهد تا به راحتی آن را روی شانه خود آویزان کنند یا به سادگی آن را روی بدن حمل کنند. با توجه به اندازه آن، به طور کلی در اندازه متوسط ​​موجود است و در بسیاری از موارد می تواند شامل جزئیات فلزی و فضای داخلی شخصی شده باشد. این یکی از اصول اساسی است که نمی توان از کمد لباس شما غافل شد.