پوشاک نوزادی که در هنگام گشنگی کودک آلارم می دهد

در زمستان از کت و شلوار یا لباس بدن به عنوان یک لایه اضافی برای گرم نگه داشتن کودک استفاده می شود. بنابراین در یک روز سرد، می‌توانید به کودک یک کتانی بپوشید، روی آن یک گلدان بپوشید (بیشتر در یک دقیقه) و سپس یک ژاکت کش باف پشمی یا جامپر به آن اضافه کنید.

در هنگام شب یک لباس خواب نیز ممکن است زیر پوشاک نوزادی به عنوان یک لایه اضافی برای گرم نگه داشتن کودک استفاده شود.

هنگامی که ما در مورد لباس بزرگسالان صحبت می کنیم، یک تک لباس دارای پاهای بلند و آستین است که در اصطلاح کودک می تواند به عنوان یک بچه بزرگ توصیف شود.

فرق بچه گرو با لباس خواب چیست؟
بچه گرو یا بچه گرو و لباس خواب دقیقاً یکسان هستند. آنها همچنین ممکن است به عنوان پایی یا خوابیده نامیده شوند.

نوزادی که لباس خواب یا لباس خواب کودک پوشیده است
این یک لباس همه کاره است.

بیشتر پاها را می پوشانند، اما می توانید لباس خواب های بدون پا نیز تهیه کنید که برای روزهای گرم تابستان مناسب هستند تا از تعریق بیش از حد پاها جلوگیری شود. آنها همچنین PJ های بچه عالی می سازند.

پوشاک نوزادی

بیشتر پرورش کودک از پنبه ساخته شده است، اما شما همچنین می توانید رشد کودک از موادی مانند muslin را پیدا کنید.

برخی از نوزادان با پاپر کار می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است از زیپ یا دکمه استفاده کنند.

در هنگام شب که نور کم است، کار با زیپ‌ها بسیار آسان‌تر است – به‌راحتی می‌توان آن را با همخوانی زیپ‌ها اشتباه گرفت، مخصوصاً زمانی که آن‌ها به سمت پایین پاها نیز کشیده می‌شوند.

بسیاری از بچه‌ها نیز با دستکش‌های خراش‌دار در آستین لباس عرضه می‌شوند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آنها را روی دست های کودک جمع کنید و آن ها دستکش های خراشیده ای دارند که نمی توانند آن ها را بکشند!

شرکت گرو، گروسویت‌هایی می‌سازد که دارای آستین‌های لحافی است. این کار باعث می‌شود که بازوهای کودک در هنگام خواب شبانه در کیسه خواب قرار بگیرند، زیرا کیسه‌خواب نوزاد بازوها را نمی‌پوشاند.