پالتو زنانه چرم مارالی که هرگز نیاز به شستن ندارد

موادی مانند ترمه، الیاف طبیعی و پشم را برای پالتو زنانه چرم مارال خود انتخاب کنید. بررسی کنید که درزهای شما با کیفیت هستند.
میانگین دمای شهر خود را در طول زمستان در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر در منطقه شما بسیار سرد است (-1 و در حال سقوط)، بهتر است کت های کامل را روی زمین انتخاب کنید.

اگر هوا خیلی سرد نیست، به دنبال لباس تا کمر باشید.
با رنگ ها خجالتی (یا) نباشید. سبک‌های «خاکستری کامل»، سایه‌های نارنجی، قرمز، زرد خردلی و آبی در کت‌واک‌ها به چشم می‌خورد. آنها را در کت یا لباس های روز خود بگنجانید.

گزینه های لباس بیرونی خود را با جزئیات بررسی کنید تا تصمیمی آگاهانه بگیرید.
به دنبال پالتویی باشید که با شخصیت شما همخوانی داشته باشد، این بهترین راه برای سال ها همراهی شماست. چه در رنگ های خنثی و چه با طرح های جسورانه، اجازه دهید ذات شما در زمستان 2016 و بعد از آن جاری شود.

برای احیای کمد کت خود می توانید یک یقه یا آستین پر، یک آستر یا دکمه جدید داشته باشید.
کدام یک از این 8 مدل مانتو برای تاثیرگذاری در زمستان امسال بیشتر با شخصیت شما مطابقت دارد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید، به یاد داشته باشید که ما عاشق خواندن شما هستیم.

پالتو

بارانی باید لباسی غیرقابل معامله در آن روزهایی باشد که ابرها تیره می شوند و آسمان تهدید می شود. و اگر در این فصل چکمه‌ها و شلوارها از پلاستیک ساخته شده‌اند، کت‌ها از قلم نمی‌افتند. در این فصل، کت بارانی برش های خاصی دارد که بیشتر شبیه یک کت بارانی است.

XXL ژاکت کش باف پشمی

خیلی سبک و بلنده ولی اگه پهن باشه بهتره. این یک تکامل یافته از ژاکت کش باف پشمی است، اما در نسخه XXL لزوماً نباید با این پارچه ساخته شود.

ژاکت میدان

در اصل برای نیروهای مسلح طراحی شده بود، و اگرچه معمولاً سبز زیتونی است، اما می توان آن را در رنگ های ترند نیز یافت. رایج ترین چیز این است که یک کاپوت زیر گردن پنهان شده است و در وقت نیمه کاملاً مفید است.

کت خزدار

کت خزدار چند فصلی است که با پوست نرم و گرمش جزء کمد لباس افرادی است که مد را بیشتر دوست دارند. می توان آن را در نسخه کت و یا به عنوان کت، با رنگ های روشن و طرح های حیوانی پوشید.