نقل تبریز بهترین خوراکی تقویت کننده حافظه به شمار می آید

در هر صورت، ما به عشق خود به نقل تبریز با صدای بلند و افتخار می کنیم به نظر ما، ایالات متحده بسیاری از بهترین شکلات‌های جهان را درست می‌کند و ما تقریباً همه آنها را دوست داریم.

فهرست نقل آمریکایی شامل شیرینی‌های محبوبی است که در فروشگاه‌های رفاه فروخته می‌شوند و همچنین بهترین نقل جعبه‌دار که معمولاً در سینماها یافت می‌شود، این شامل محبوب ترین نقل در سراسر کشور و همچنین مورد علاقه های منطقه است، بیشتر آنها شکلاتی هستند اما بقیه میوه ای هستند، همانطور که خواهید دید.

از آنجایی که گزینه‌های آب نبات ما در پرتغال جایی که در حال حاضر زندگی می‌کنیم محدود است، هوس‌های شیرینی‌مان را با رتبه‌بندی شیرینی‌های محبوب آمریکایی مورد علاقه خود هدایت کرده‌ایم، ما همه انواع نقل را شامل می‌شود نه فقط شکلات‌های آمریکایی.

در حالی که اکثر بهترین نقل های آمریکایی در آمریکا اختراع شدند و همچنان صاحبان آمریکایی دارند، برخی از آنها در طول عمر خود در یک یا چند نقطه از حوض پریدند، اشکالی ندارد ما هنوز آنها را به دلیل وضعیت نمادین و محبوبیت مداوم آنها در ایالات متحده آمریکا به عنوان آب نبات آمریکایی در نظر می گیریم.

تکه های شکلات رنگارنگ و با روکش نقل در یک کیسه عرضه می شوند، از این گذشته، آمریکایی‌ها به راحتی و با دست گرفتن و پاره کردن آب نبات‌ها علاقه دارند.

با ترکیب شکلات با کره بادام‌زمینی، فنجان‌های کره بادام‌زمینی ریس مطابق شعار یکپارچه‌سازی شده که نقل های شیرین و شور را دو طعم عالی که با هم طعم عالی دارند برآورده می‌کند، اگرچه امروزه ترکیب این دو ماده کاملاً عادی به نظر می رسد،

هرشی بار محبوب ترین نقل هرشی نیست، این افتخار به جام کره بادام زمینی ریس تعلق می گیرد، اما شکلات شیری ساده و بدون تزئینات از زمانی که میلتون هرشی یک فرآیند منحصر به فرد شکلات سازی را تکمیل کرد که از شیر به جای پودر شیر استفاده می کرد، نمادین ترین محصول شرکت باقی مانده است.

این روند، هرشی بار را به یک موسسه آمریکایی و نواری تبدیل کرده است که طعم شیر کمی ترش آن با پالت های آمریکایی طراحی شده است، همچنین هرشی  را به یک نقل تبدیل کرد، در حال حاضر نقل نه تنها در آمریکا بلکه در بسیاری از کشورها به خوراکی محبوب همه تبدیل شده است.