مطالعات انجام شده بر روی شیشه دو جداره بیانگر نشانه های مثبت است

تصور اینکه بیش از 150 سال از زمانی که ارنست آبه، اتو شات (و آدولف وینکلمن) و کارل زایس برای اولین بار شروع به پایه گذاری علم و مهندسی شیشه دوجداره سکریت کرد که امروزه بسیار بدیهی است، می گذرد، دشوار است.
یک نمونه جدیدتر، اما اکنون یک دهه قدیمی‌تر که آینده شیشه را به تصویر می‌کشد توسط Corning Incorporated در ویدیوی آینده‌نگر (در آن زمان) «یک روز ساخته شده از شیشه»گزارش شده است، که در آن مفهوم می‌دهد که چگونه «فناوری شیشه‌ای بسیار مهندسی‌شده می‌تواند مزایای خارق‌العاده‌ای به ارمغان آورد.
 در حالی که برای برجسته کردن چالش‌های مربوط به ویژگی‌های عملکردی شیشه دوجداره حرارتی برای آینده توسعه یافته است، ویدیوی کورنینگ همچنین مناطق هیجان‌انگیزی را که در آن قابلیت‌های جدید از طریق طراحی شیمی شیشه، خواص، و روش‌های ساخت و در عین حال توجه به جنبه‌های پایداری قابل تحقق است را روشن می‌کند.
ظروف / شیشه های سیلیکات تخت تا 100٪ قابل بازیافت هستند.
شیشه
بسیاری از نمونه‌های مصور، عملکرد نوری شیشه را به تصویر می‌کشند و در عین حال به ویژگی‌های حرارتی و مکانیکی قوی آن اشاره می‌کنند که بی‌صدا برای دست نخورده نگه داشتن این عملکردهای نوری لازم است.
در مجموعه ای از مقالات بعدی، کورنینگ و دیگران روندهای تحقیقات شیشه ساختمانی شیراز را خلاصه کردند و مهمتر از همه، مهارت های حال و آینده مورد نیاز (از دیدگاه خود) برای ادامه نوآوری در شیشه را شرح دادند.
در حالی که این یافته ها نشان دهنده منافع تنها یک، هرچند کارفرمای اصلی فارغ التحصیلان دارای تجربه در شیشه دوجداره بزرگ بود، یافته ها به طور گسترده در سراسر رشته های فنی و جغرافیا قابل استفاده بود.
چنین بیانی از نیازهای نیروی کار، مربیان را وادار می کند تا مهارت های آینده، و ابزارهایی را برای انتقال آن ها، در تلاش برای حمایت از فرصت های رشد در اپتیک و فوتونیک، همانطور که در مطالعات متعدد آکادمی ملی ایالات متحده که به طور غالب شرح داده شده اند، تصور کنند.
  • منابع:
    1. Future of optical glass education
  • تبلیغات:
    1. زنی که با خوردن هلو انجیری بعد از 22 سال باردار شد
    2. با پوشاک زنانه اقتصاد کشور را رونق دهید
    3. نوعی انار که می تواند با نور لامپ رشد کند
    4. مایع ظرفشویی می تواند کابل برق را در خود حل کند!