لامپ هدلایت خودرو مدل d9h7 سرعت ماشین را بالا می برد

شکل‌های غالب در آینده نزدیک، بی شباهت به ساختارهای عجیب و مواجی که اکنون می‌توانید در داخل چراغ‌های جلو و چراغ‌های ترمز مشاهده کنید، نخواهد بود.

ممکن است به زودی اشیاء بیشتر و بیشتری شبیه آنها شوند، اما لامپ هدلایت خودرو مدل d9h7 به این دلیل ساده پیشتاز هستند که در مقادیر بسیار زیادی تولید می‌شوند که می‌توانند بودجه‌های هنگفتی را برای تحقیق و توسعه در اختیار داشته باشند، به همین دلیل است که لامپ‌های پیشرفته با تکنولوژی در خودروهای ارزان قیمت نیز ظاهر می‌شوند.

همین اصل در مورد پیشرفت در عملکرد چراغ های اتومبیل، به ویژه در توانایی آنها در تشخیص و انطباق با تغییرات محیط اطراف اعمال می شود. “نورهای تطبیقی” جدید از حسگرهایی برای تغییر جهت پرتوهای خود استفاده می کنند. برای مثال، اگر وسیله نقلیه بپیچد، مانند چراغ‌های جلوی معمولی، جاده‌های جلو را به جای کناره‌ها روشن می‌کنند.

حسگرها همچنین می‌توانند میزان دور بودن وسیله نقلیه از سایر خودروها را تشخیص دهند و برای جلوگیری از خیره‌کردن رانندگان، پرتوها یا قسمت‌هایی از آن‌ها را تحت الشعاع قرار دهند. به همین ترتیب، به زودی پرتوها باید خود را تنظیم کنند تا تابش نور ناشی از تابش نور به قطرات باران و دانه های برف را کاهش دهند.

با این حال، چراغ های خودرو در خط مقدم تغییرات تکنولوژیکی قرار دارند، زیرا سنسورها بسیاری از جنبه های دیگر زندگی ما را در آینده کنترل خواهند کرد. وقتی صحبت از رانندگی به میان می‌آید، زمانی که وسایل نقلیه بدون راننده، مانند خودروهایی که توسط فورد موتور، جنرال موتورز و گوگل ساخته می‌شوند، به جاده‌ها برسند، خیلی بیشتر از تنظیم روشنایی انجام می‌دهند.

و اگر اجازه دادن به ماشینی که خودش رانندگی کند ترسناک به نظر می‌رسد، فراموش نکنید که انسان‌ها پشت فرمان کاملاً کامل نیستند. به هر حال از هر 10 تصادف جاده ای 9 مورد ناشی از خطای انسانی است.