قیمت عمده سایبان برقی | خرید ارزان ترین سایبان های مدرن

شاید برای شما هم جالب باشد که در حال حاضر و در بازار ، استفاده از سایبان های برقی در حال افزایش است. این سایبان ها به دلیل زیبایی و کارکرد راحت و رفاهی که برای مصرف کننده به ارمغان می آورند به شدت مورد استفاده قرار گرفته اند. این سایبان ها در نوع ها و کارکرد های مختلف در بازار وجود دارد. در پارکینگ های شخصی و برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به خودرو ها و همچنین در مقابل کافی شاپ ها و رستوران ها به منظور استفاده از فضای بیرونی و اذیت نشدن مشتری ها در زیر آفتاب نیز از این سایبان ها استفاده می شود. 

قیمت عمده سایبان برقی با توجه به چند عامل متفاوت است که این عوامل عبارتند از : جنس پارچه چادر ، جنس اسکلت مورد استفاده در سازه سایبان ، مساحت قابل پوشش سایبان و همچنین نوع آن متفاوت است. در حال حاضر برند های مختلفی در بازار وجود دارند از جمله سایبان متین ، سایبان پاسارگاد ، ایران سایبان و .. که این محصولات را در طرح های مختلف و جذاب ارائه می کنند. 

قیمت عمده سایبان برقی | خرید ارزان ترین سایبان های مدرن

لیست قیمت عمده سایبان برقی در کشور

لیست قیمت عمده سایبان برقی در کشورسایبان های برقی و سایبان چتری در کشور مانند سایبان برقی در اصفهان یا سایبان مغازه تبریز با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود که این تفاوت قیمت به دلایل گوناگونی است. قطعا نوع سایبانی که مشتری مد نظر دارد در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد. از جمله انواع سایه بان ها که در نوع و قیمت آن ها مهم هستند عبارتند از : 

* کلاسیک TSP

* باکس TSP و فول باکس TSP

* سایبان دو طرفه برقی TSP

* چتر گرد پایه کنار و پایه وسط چوبی 

* و …

عامل دیگری که در قیمت این سایبان ها موثر است جنس پارچه ای است که در این سایبان استفاده می شود که معمولا سایبان هایی که در بازار وجود دارند از پارچه های نانو ایرانی و PVC ساخته شده اند. البته که بعضی شرکت ها در صورت در خواست مشتری از پارچه اکریلیک اسپانیایی نیز استفاده می کنند که در صورت استفاده از این جنس پارچه مبلغ 25/000 تومان به ازای هر متر به قیمت قبلی اضافه می شود.

عامل نهایی در تعیین قیمت ، میزان مساحتی است که در این سایبان مورد استفاده قرار می گیرد که با توجه به کاربری آن متفاوت است و معمولا فروشندگان قیمت خود را با توجه به میزان باز شو سایبان بر حسب متر ارائه می دهند.

در نتیجه با مراجعه به سایت شرکت ها و با توجه با عواملی که ذکر شد قیمت سایبان دستی ماشین ، قیمت سایبان چادری ، قیمت سایبان بازویی دستی ، قیمت سایبان چتری ، قیمت انواع سایبان مغازه و … را جویا شد.

ساخت سایه بان های برقی در کشور

ساخت سایه بان های برقی در کشورامروزه معماران نیز به جهت رفاه و البته زیبایی سازه های طراحی شده خود از سایبان ها در بالای پنجره ها و درب ها و در فضاهای باز ساختمان ها استفاده می کنند. بدین منظور شرکت های متنوعی وجود دارند که در داخل کشور رو به تولید این محصولات آورده اند در حال حاضر این محصولات در داخل کشور و با مواد اولیه داخلی ساخته می شوند و در این زمینه شرکت ها و کارخانجات به خودکفایی رسیده اند. 

امروزه شرکت هایی از جمله دیدگاهان غرب رو به تولید این محصولات آورده اند و در انواع مختلف این سایه بان ها را تولید می کنند. ساخت سایبان چتری ، سایبان های باکس ، کلاسیک و … در این شرکت ها با جنس های مختلف انجام می گیرد و آن ها رو به فروش چتر باغی ، فروش چتر آفتابگیر و سایر محصولات خود آورده اند.

مراکز تهیه سایبان برقی در سراسر کشور

مراکز تهیه سایبان برقی در سراسر کشوربسیاری از این شرکت هایی که در این مقاله به آن ها اشاره شد از جمله ایران سایبان ، پاسارگاد ، متین ، دیدگاهان غرب و … محصولات و تولیدات خود را به دو روش به فروش می رسانند. روش اول آنها فروش حضوری است که مشتریان می توانند با مراجعه به مراکز و نمایندگی های فروش آن ها ، نمونه کار هایشان را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید. حتی این کارخانجات نمایندگانی را نیز در سراسر کشور دریافت می کنند که با مراجعه به سایت آن ها و کسب اطلاعات بیشتر از این موضوع اطلاع یابید.

اما امروزه خیلی از مردم مایل هستند که رو به این موضوع بیاورند که خرید خود را در منزل و با عکس هایی که می بینند و به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند. ترافیک ، کمبود وقت و .. عامل هایی هستند که مردم را رو به خرید اینترنتی آورده است. به همین دلیل تولید کنندگان هم از این فضا به نحو احسنت استفاده کرده اند و محصولات خود را در این فضا ها هم به فروش گذاشته اند. 

بهترین برندهای سایبان برقی در بازار

بهترین برندهای سایبان برقی در بازارسایه بان های برقی در بازار با برند های مختلفی وجود دارند. عامل های مهمی در کیفیت و زیبایی یک سایبان برقی وجود دارد مانند جنس آن پارچه ای که در سایبان استفاده می شود که می تواند این پارچه از جنس نانو یا پی وی سی باشد. جنس اسکلت سازه و کارکرد آن در دراز مدت هم همواره مورد توجه خریداران این محصول در بازار بوده است. به طور قطع نیز نمی توان از یک برند به عنوان بهترین در این حوزه یاد کرد چرا که همان طور که ذکر شد عوامل زیادی در کیفیت و کارآیی این محصول وجود دارد اما با این حال تعدادی از این برند ها را در اینجا معرفی می کنیم که عبارتند از : 

• ایران سایه بان 

• سایه بان پاسار گاد 

• سایه بان متین 

• سایه بان دید گاهان غرب 

• و … 

تولید کنندگان برتر سایبان برقی در کشور

تولید کنندگان برتر سایبان برقی در کشور با همت بسیاری از مسئولین و البته سرمایه گذاران مختلف در این حوزه، شرکت های بسیاری پدید آمده اند که توانستند تولیدات خود را به بازار عرضه کنند و نیاز بازار را تا حدودی بر طرف نمایند. هر چند که بعضی از پارچه های این چادر ها تولید داخل نبوده و از کشور های دیگر همچون اسپانیا وارد می شود. با این حال تولید کنندگان زیادی در کشور در حال تولید و ساخت این محصولات و ارائه آن ها به بازار هستند. 

شرکت های ایران سایه بان و پاسارگاد و متین و دید گاهان غرب و … شرکت های داخلی ای هستند که در این حوزه به تولید محصول پرداخته اند و جزو برترین و با کیفیت ترین برند ها در بازار هستند. 

راهنمای خرید سایبان

راهنمای خرید سایبانهمواره مهم ترین موضوع مد نظر تولید کنندگان این است که بتوانند محصول خود را به بهترین شکل در بازار معرفی کرده و به فروش برسانند. به همین دلیل است که هر یک از این شرکت ها همواره راهنمای خریدی در سایت های خود قرار داده اند تا مشتریان این محصولات که اغلب مغازه دار ها و ساختمان ساز ها هستند بتوانند به راحتی محصول خود را خریداری نموده و تحویل بگیرند. 

پس دو راه پیش روی مشتریان قرار دارد که خرید عمده سایبان برقی یا خرید جزعی را انجام دهند : 

* اول این که این شرکت ها نمایندگان فروش زیادی در سراسر کشور و در شهر های مختلف دارند که می توانید با مراجعه به آن ها محصول را حضوری مشاهده کرده و خریداری نمایید. 

* دوم این که شرکت ها اغلب دارای سایت ، صفحه تلگرام و یا اینستا گرام در فضای مجازی هستند که تمامی نمونه کار های خود را در این صفحات قرار داده و خریداران می توانند به راحتی این محصولات را مشاهده کرده و محصول دلخواه خود را به راحتی سفارش دهند. 

واردکننده سایبان برقی به کشور

واردکننده سایبان برقی به کشورمعمولا با توجه به این که شرکت های زیادی در کشور هستند که کار تولید سایبان و درب های اتوماتیک و برقی را انجام می دهند ، بازار واردات آن چنان داغ و پر طرفدار دنبال نمی شود. اما باز هم هستند شرکت هایی که در کنار کار تولید به واردات نیز روی می آورند و برخی از محصولات خود را از سایر کشور ها وارد می کنند. شرکت در آسان از این دست شرکت ها است که از سال 1378 علاوه بر کار تولید ، برخی از محصولات خود را از سایر کشور ها وارد می کند. 

راهنمای خرید و نصب سایبان برقی

راهنمای خرید و نصب سایبان برقیشرکت های تولید کننده سایه بان برقی به دلیل برتر نشان دادن خود و جلب نظر مشتریان به سمت محصولات خود و کنار زدن سایر برند ها ، خدمات خود را به مشتریان افزایش می دهند. به همین منظور بسیاری از این شرکت های تولید کننده در کنار کار تولید ، زحمت نصب و راه اندازی سایه بان را نیز به دوش می کشند و انگار از صفر تا صد کار را از تولید تا اجرا و نصب در محل را انجام می دهند و تا حد امکان مشتری را آسوده خاطر می گذارند تا به جز هزینه ها به مسئله دیگری فکر نکند .

بنابر این شما با سفارش محصول مورد نظر خود حال چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری می توانید از خدمات نصب و راه اندازی آن نیز توسط شرکت استفاده کنید. 

ویژگی ها و مزایای سایبان های برقی

ویژگی ها و مزایای سایبان های برقیسایه بان ها کاربرد های زیادی در بازار دارند و اغلب توسط مغازه دار ها این محصول ها خریداری می شود. سایه بان های برقی مزایای مشخصی دارند که معمولا از آن ها در جلوی مغازه ها به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب استفاده می شود . همچنین بسیاری از طراحان معماری ساختمان ها به دلیل زیبا تر کردن و رفاه بیشتر ساکنان از سایه بان هایی در بالای پنجره ها و درب ها در ساختمان استفاده می کنند. 

همچنین در بسیاری از موارد نیز که رستوران دار ها و کافی شاپی ها که می خواهند از فضای بیرون و باز محوطه خود استفاده کنند ، نمونه های چتری این سایه بان ها را سفارش می دهند تا با ایجاد سایه فضای دلچسب تری را برای مشتریان فراهم نمایند. این سایه بان ها در گذشته نمونه های دستی آن ها رواج داشت و با یک اهرم هر روز آن را باز و بست می کردند اما اکنون این سایه بان ها بصورت برقی طراحی و ساخته می شوند و با یک ریموت و به راحتی می توان آن ها را باز یا بسته کرد.

تولید سایبان برقی در ابعاد مختلف

تولید سایبان برقی در ابعاد مختلفسایه بان ها چون کاربری های مختلفی دارند طبیعی است که در مساحت های مختلفی طراحی شوند. این سایه بان ها از 2 متر تا 90 متر حتی ساخته شده اند و با توجه به کاربری هایی که دارند مثلا جلوی درب مغازه ، بالای پنجره ساختمان ، بصورت چتری در محوطه ، در ابعاد مختلفی با توجه به نیاز مشتری ساخته می شوند. 

شرکت های مختلف از جمله دیدگاهان غرب این سایه بان ها را در ابعاد مختلفی می سازند که می توانید با مراجعه به سایت آن ها و سفارش محصول مورد نیاز خود آن را در ابعاد مختلف با توجه به نیاز ، سفارش داده و خریداری نمایید.

کشور های صادر کننده انواع سایبان

کشور های صادر کننده انواع سایبانامروزه کشور های زیادی در این حوزه کار می کنند اما اغلب نیاز داخلی خود را تامین می کنند و گاها برخی از مواد اولیه آن ها را به سایر کشور ها صادر می کنند. به عنوان نمونه کشور اسپانیا کشوری است که با تولید پارچه اکریلیک و صادر کردن آن به سایر کشور ها خود را جزو صادر کنندگان در این بخش به حساب آورده است. کشور های چین و ایران نیز جزو دیگر کشور هایی هستند که محصولات خود را به سایر کشور ها صادر می کنند. 

نمایندگی فروش سایبان

نمایندگی فروش سایبانهر یک از این شرکت هایی که کار تولید سایه بان برقی را انجام می دهند ، نمایندگی های فروشی را نیز در دیگر شهر ها راه می اندازند تا مشتریان راحت تر بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند . حتی در مواردی بعضی از این شرکت ها به مردم عادی ای که سرمایه ای در اختیار دارند و نمی دانند با آن چه کنند ، پیشنهاد می دهند که در شهر خود نمایندگی فروشی راه بیاندازند و سود آوری همزمان برای خود و شرکت داشته باشند. 

خرید آنلاین سایبان های مدرن و جدید به قیمت ارزان

خرید آنلاین سایبان های مدرن و جدید به قیمت ارزانشاید امروزه دیگر خرید های حضوری و قرار گرفتن در ترافیک و تلف کردن وقتآن قدر ها برای مشتریان جذاب نباشد و آن ها دوس دارند که محصول خود را با سرعت و به راحتی از طریق سایت ها و بصورت آنلاین انجام دهند. حال برای خرید سایه بان های مدرن شما می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده و سرچ کردن شرکت هایی که نام آن ها به عنوان برترین برند های این حوزه ذکر شد ، کارهای آن ها را مشاهده کنید و محصولی باب طبع خودتان بود را به راحتی خریداری نمایید و از شرکت بخواهید که نصب آن را نیز انجام دهد.

سایبان های مختلف از جمله سایبان ارزان قیمت ، سایبان چتری دست دوم یا سایه بان های کلاسیک یا خرید سایبان درب مغازه را در سایت های فروش محصولات دست دوم بیابید و در صورتی که نیاز نمی بینید که این محصول را نو خریداری نمایید ، از آنجا و بصورت دست دوم بخرید.