دمپایی روفرشی زمستانی که متناسب با رنگ لباس شما تغییر رنگ می دهد

راه هایی که دمپایی می تواند به فرش شما آسیب برساند

1. وقتی آنها را در فضای باز می پوشید
پوشیدن دمپایی روفرشی زمستانی خود روی چمن یا ایوان خود ممکن است بی ضرر به نظر برسد اما در واقعیت، این احتمال وجود دارد که در نهایت خاک، قطعات کوچک سنگ و حتی آثار کود یا آفت کش ها را از چمن خود بیاورید.

بسیاری از کثیفی‌هایی که ناخودآگاه روی آن‌ها قدم می‌گذارید، به دمپایی‌هایتان می‌چسبند و وقتی روی فرشتان راه می‌روید، ناگزیر برخی از تکه‌ها می‌ریزند و بسیار مخرب می‌شوند. این تکه های ریزه با اثر سمباده بر روی الیاف فرش باعث باز شدن و صاف شدن آن به مرور زمان می شود.

علاوه بر این، هنگامی که رطوبت موجود در هوا روی تکه های کوچک خاک جمع می شود و در نهایت ماده ای گل مانند را تشکیل می دهد که فرش را بیشتر صاف می کند. حتی زمانی که از جاروبرقی روی فرش استفاده می‌کنید، احتمالاً از شر این همه زباله خلاص نمی‌شوید و نتیجه فرشی است که پیش از موعد فرسوده شده و جذاب نیست.

به غیر از رنگ آمیزی فرش شما، مواد شیمیایی مانند آفت کش ها و کودها می توانند برای سلامتی شما مضر باشند.

دمپایی

2. هنگامی که در اطراف خانه شما زباله وجود دارد
حتی زمانی که از دمپایی‌های خود در داخل خانه استفاده می‌کنید، ممکن است همچنان زباله‌هایی مانند ذرات غذا، نوشیدنی‌ها، و ضایعات/غذای حیوانات خانگی را جمع‌آوری کنید، که فرش شما را لکه‌دار می‌کند و خلاص شدن از شر آن با گذشت زمان سخت‌تر می‌شود و به ظاهر آسیب می‌رساند.

همچنین کیفیت فرش شما. این امر به ویژه در مواردی که تردد پیاده در مناطق بدون فرش زیاد باشد صادق است، به این معنی که حتی زمانی که دمپایی شما صرفاً برای استفاده در داخل خانه باشد، زباله ها انتقال زیادی خواهند داشت.

3. زمانی که کف دمپایی شما به خوبی مشخص است
دمپایی هایی که دارای آج هستند برای کشش پوشنده هنگام راه رفتن و جلوگیری از لیز خوردن ضروری هستند. با این حال، این آج ها می توانند برای الیاف فرش بسیار ساینده باشند، به خصوص زمانی که به خوبی مشخص باشند.

در نتیجه الیاف شکسته شده و فرش در نهایت صاف می شود. این باعث می شود که فرش خیلی سریعتر از حد انتظار قدیمی به نظر برسد.