خرما پیارم مضافتی درمان قطعی برای رفع کچلی سر شناخته شد

خرمای مدجول بزرگتر از سایر انواع خرما است و گوشت آن به ویژه ضخیم و گوشتی است، گفته می شود خرما پیارم مضافتی که شیرینی بی نظیری دارد و حتی اغلب با عسل و کارامل مقایسه می شود، از آنجایی که بسیار نرمتر است، گوشت آن آبدارتر است.

اگرچه این خرما نسبت به سایر انواع خرما گران‌تر است و این به دلیل سخت‌تر بودن کاشت و برداشت آن است، اما طعم استثنایی آن همچنان ارزش امتحان کردن را دارد.

خرمای محبوب سرشار از مواد مغذی خوب، فیبر و آنتی اکسیدان است که می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت کلی داشته باشد، هضم غذا را تقویت کرده و روده ها را در وضعیت مناسبی نگه می دارد و از بیماری های مختلف جلوگیری می کند.

خرما در فرم خشک خود به دلیل شیرینی طبیعی خود منبع بسیار خوبی برای انرژی است و یک میان وعده ایده آل برای میان وعده است، آنها همچنین برای شیرین کردن ظروف مناسب هستند، خرما اگرچه چربی بسیار کمی دارد، اما به دلیل داشتن قند زیاد، کالری بالایی دارد و بنابراین نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

خرما

خرما به عنوان مکملی برای یک رژیم غذایی سالم عالی است و می تواند به طرق مختلف در غذاها ادغام شود، هر کسی که خرما می‌خورد برای سلامتی خود کار خوبی انجام می‌دهد و شیرینی‌ها را با یک جایگزین سالم جایگزین می‌کند بدون اینکه از طعم شیرین آن چشم پوشی کند.

مردم بیش از چهار هزار سال است که آنها را می خورند و از خواص چاق آنها به عنوان یک تقویت کننده انرژی قدردانی می کنند، خرما همچنین طعم شیرین پیچیده ای با نت های عجیب و غریب به شما می دهد.

خاستگاه نخل خرما در خلیج فارس است امروزه از شمال آفریقا تا افغانستان کشت می شود، فقط بهترین خرما صادر می شود، خرما بسیار سالم است
در حالی که خرما سرشار از قند و کالری است، همچنین سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین های ب و سی، آهن و مقدار زیادی پتاسیم است که برای سلامت قلب و فشار خون مفید است، منیزیم و کلسیم و همچنین اسید آمینه تریپتوفان نیز در خرما یافت می شود.

نقش مهمی در تشکیل ملاتونین ایفا می کند، به همین دلیل است که خرما در کشورهای عربی حتی اگر مشکل به خواب رفتن داشته باشید مصرف می شود، خرمای خشک، مانند سایر میوه های خشک، سرشار از فیبر است که هضم غذا را تقویت می کند و به پایین نگه داشتن سطح کلسترول کمک می کند.