برنج صدری به عنوان بهترین محصول در صنعت چسب سازی

تمام اصلاح بذر گونه‌های برنج صدری طلایی سازگار شده از نظر کشاورزی محلی و مورد علاقه کشاورزان و مصرف‌کنندگان توسط مؤسسه‌های ملی برنج توسعه داده خواهد شد و انتظار می‌رود که یک مؤسسه ملی پرورش برنج در هر کشور درخواست داده باشد.

مجوز رسمی نظارتی را خواهد داشت که اجازه می دهد محصول در آن کشور رشد و مصرف شود.

برنج

این موسسات برخی از داده های مورد نیاز برای ترخیص مقرراتی را تولید خواهند کرد و سایر داده های نظارتی توسط عناصر جهانی پروژه برنج طلایی بخش عمومی تولید و ارائه خواهند شد.

مؤسسات ملی برنج این فرصت را خواهند داشت تا به معرفی ویژگی تغذیه ای برنج طلایی در ارقام برنج ترجیح داده شده محلی ادامه دهند و همچنین سایر صفات تغذیه ای مانند انواع آهن، روی و فولات بالا را معرفی کنند.

اما در حال حاضر، اجازه دهید بر روی دستیابی به اولین رقم تایید شده ملی برنج طلایی در کشور شما تمرکز کنیم.

مراحل زیر می تواند به طور مفید و ایده آل با پیش بینی این «ثبت نام» آغاز شود یا آن را دنبال کنید.
اکنون مشخص خواهد شد که پذیرش برنج طلایی در یک کشور مستلزم درگیر شدن چندین کارکرد دولت است که ممکن است بسیاری از آنها به همکاری با یکدیگر عادت نداشته باشند.

اینها شامل کشاورزی، بهداشت، تغذیه، پزشکی، رفاه زنان و کودکان، ارتباطات، بودجه و برنامه ریزی استراتژیک است. ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشد، از جمله زیر گروه‌هایی در توابع اصلی.

به عنوان مثال، در «کشاورزی» مؤسسه‌های ملی پرورش بذر برنج که قبلاً ذکر شد، و خدمات ترویجی برای کمک به کشاورزان و کشاورزان نمایندگی می‌شوند.

علاوه بر این، سیستم های تکثیر و توزیع بذر برنج دولتی وجود دارد. در برخی کشورها، این وظایف صرفاً توسط واحدهایی با بودجه دولت انجام می‌شود، در برخی دیگر، دولت برای ارائه بخشی یا تمام خدمات مورد نیاز با بخش خصوصی قرارداد می‌بندد.