استفاده از کلوچه چاکلز به عنوان نان پیتزا

کلوچه چاکلز کریسمس برای درست کردن با کوچولوهای خانه، آنها می گویند که اگر می خواهید خانه ای را بفروشید، ترفندی که کمک می کند این است که در زمانی که خریداران احتمالی در حال بازدید هستند، نان، بیسکویت یا کلوچه بپزید. بوی خانه که از آشپزخانه می آید و در خانه استشمام می شود قلاب بسیار قدرتمندی است برای هرکسی که آن را درک می کند که بخواهد در آنجا بماند و زندگی کند.

و این است که ساختن این نوع در خانه، به خصوص چند بار اول، همیشه این احساس را ایجاد می کند که انگار چیزی تقریباً جادویی اتفاق افتاده است. باورش برایمان سخت است که با این مواد ساده، ابتدایی و فروتنانه، دست خودمان و گرمای اجاق، چنین لقمه های نفیسی بیرون بیاید.

بنابراین اگر تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این آخر هفته با فر آشتی کنید، حالا که گرمای طاقت‌فرسا تابستان تمام شده است و با یکی از این 9 دستور پخت شیرینی ساده دست به کار شوید. من مطمئن هستم که بسیاری از شما طرحی عالی برای هرگز خسته نشدن دوباره در یک بعد از ظهر یکشنبه بارانی کشف خواهید کرد.

کلوچه

9 دستور پخت شیرینی ساده برای اینکه بعد از ظهر یکشنبه خسته نشوید
برای درست کردن کلوچه به غیر از مواد و فر، چیز دیگری ضروری نیست، چون مایه ها را می توان با دست درست کرد و برای خنک شدن آن ها، اگر قفسه ای ندارید، نگران نباشید، من هم به شما می دهم. راه حلی برای این که آن را بهانه نیاورید.

کوکی نارگیل

آنها نارگیل رنده شده دارند اما طعم نارگیل مانند کوکادا را ندارند. این کلوچه ها که کلوچه های سفت و ترد هستند، بیشتر شبیه کلوچه های چیکیلین یا مایوکا هستند. آنها برای صبحانه یا خوردن در زمان میان وعده با یک لیوان شیر سرد عالی هستند. البته اگر بخواهید می توانید با برش دادن خمیر به صورت مربع یا مستطیل و فراموش کردن تزیینات، در کار خود صرفه جویی کنید، بنابراین نیازی به ورز دادن مجدد ضایعات ندارید.

می دانم، مقاومت در برابر این شگفتی های خانگی غیرممکن است. پس تنبل باشید، من مشتاقانه منتظر دیدن کلوچه های شما در شبکه های اجتماعی هستم.