استفاده از شیشه پاک کن اکتیو بر روی چرم می تواند موجب از بین رفتن آن شود

برخی از سطوح به شیشه پاک کن اکتیو تخصصی نیاز دارند.

هر نوع شیشه پاک کن برای استفاده در پنجره های بدون رنگ، آینه ها، قفسه ها و میزهای شیشه ای، درب های شیشه ای دوش و کاشی بی خطر است، اما برخی از سطوح به پاک کننده هایی با فرمول خاص نیاز دارند.

از آنجایی که لوازم الکترونیکی امروزی دارای صفحه‌هایی هستند که از چندین لایه پلاستیک و چسب بسیار نازک ساخته شده‌اند، نه شیشه، در معرض آسیب ناشی از محصولات تمیزکننده حاوی الکل یا آمونیاک هستند که می‌تواند باعث تیرگی یا تغییر رنگ شود.

فقط از پاک کننده هایی استفاده کنید که مشخصاً برای از بین بردن گرد و غبار و اثر انگشت تلویزیون ها، رایانه ها، تلفن ها و سایر وسایل الکترونیکی ظریف بی خطر هستند.

در حالی که شیشه پاک کن معمولی روی قسمت داخلی شیشه های بدون رنگ خودرو کار می کند.

اگر با فضولات پرندگان، لایه های سنگین گرد و غبار، گرده، گل یا شیره چسبنده درخت در قسمت بیرونی مبارزه می کنید، با پاک کننده ای که به طور خاص فرموله شده است، نتایج بهتری خواهید گرفت. برای آشفتگی های سخت رایج در شیشه جلو.

برای کاهش چربی آرنج هنگام تمیز کردن بیرون پنجره های خانه، یک پاک کننده شیشه را در یک بطری اسپری انتخاب کنید که به شیلنگ فضای باز شما متصل می شود.

به شما این امکان را می دهد که شیشه را به سرعت و به طور یکنواخت اسپری کنید و سپس کثیفی را بدون نیاز به شستشو بشویید.

برای شیشه های رنگی، شیشه پاک کن بدون آمونیاک را انتخاب کنید، زیرا آمونیاک می تواند رنگ ها را تغییر دهد. این محصولات همچنین برای کروم، فولاد ضد زنگ، پلاستیک، وینیل و کاشی مهر و موم شده ایمن هستند.

اگر روی پنجره های خانه خود فیلم مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش دارید، قبل از دستیابی به یک محصول تمیزکننده، دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید.

زیرا این فیلم ها ممکن است توسط سرکه، آمونیاک و سایر مواد شیمیایی که اغلب در محصولات تمیز کننده تجاری یافت می شوند آسیب ببینند.