آجر نسوز سهیل تهران آپارتمانی را در برابر زلزه هفت ریشتر مقاوم کرد

آجر حفظ گرما و بازیابی آن را امکان پذیر می کند: این اصل همرفت است، آجر نسوز سهیل تهران با اینرسی حرارتی خود به آرامی گرم می شود و همچنین به آرامی سرد می شود.

از آنجایی که عایق است، دمای بالایی را حفظ و حفظ می کند، به عنوان مثال: در کوره شومینه، اگر قصد دارید یک شومینه یا حتی یک باربیکیو بسازید، به نفع شماست که در مورد آجر نسوز اطلاعاتی کسب کنید.

این آجر که برای سنگ تراشان به خوبی شناخته شده است، در واقع برای مقاومت در برابر گرما طراحی شده است، البته باید توجه داشت که چیدمان آجرهای نسوز به دانش خاصی نیاز دارد.

اگر قبلاً در مورد آجر نسوز چیزی نشنیده اید، به این دلیل است که آجر بسیار خاص است، بر خلاف آجر قرمز یا آجر تک جداره، آجر نسوز به ندرت برای ساخت یک دیوار کامل استفاده می شود.

این در واقع بیش از هر چیز آجری است که برای مقاومت در برابر گرما طراحی شده است، در نتیجه از آن به طور خاص در کوره شومینه یا ساختمان هایی که گرما دریافت می کنند استفاده می شود.

باید بدانید که آجر نسوز گرما را جمع کرده و به آرامی آزاد می کند، همچنین دارای مزیت گرمایش بسیار آهسته است که باعث می شود دمای بالا را تحمل کند، آجرهای نسوز بچینید.

آجر

تخمگذار آجرهای نسوز کاملاً خاص است، بنابراین، ما آجر نسوز نخواهیم گذاشت زیرا می توانیم یک دیوار آجری بسازیم، در اینجا مراحل مختلفی وجود دارد که طی خواهید کرد: ملات نسوز بمالید.

تصور نکنید که یک آجر نسوز را روی یک ملات ساده قرار دهید، برای اینکه ساختمان شما در برابر حرارت مقاوم باشد، باید از ملات نسوز استفاده کنید.

برای ساخت و سازهایی که باید گرمای شدید را تحمل کند، از دوغاب نسوز که در برابر آتش مقاوم تر است استفاده می شود، این همان کاری است که به عنوان مثال برای دیوارهای یک دیگ انجام می شود.

آجرها را خیس کنید، تخمگذار آجرهای نسوز اغلب با آجرهای مرطوب انجام می شود، بنابراین، ابتدا هر آجر را قبل از قرار دادن آن در ساختمان خود خیس کنید، تخمگذار آجرها مانند یک ساخت و ساز کلاسیک انجام می شود.

بگذارید خشک شود، هنگامی که آجرهای نسوز شما چیده شدند، قبل از خشک شدن از ساختمان خود استفاده نکنید، باید ده روز تا دو هفته صبر کنید تا ملات نسوز کاملا خشک شود.